Onsdag.

Igår vart det som sagt Särsta, & jag badade faktiskt, eller doppade mig iaf..
Det va verkligen skiiit kallt! Jag badar ju jämt förut, när vi har varit utomlands så har ju jag legat i poolen heeela dagarna utan att överdriva..
Men men, börjar väl bli en gammal tant eller nått..

Det vart iaf Sthlm efter Thomas slutat jobbet..
Det vart stopp på e4an redan vid silverdal typ så vi tänkte åka små vägar, precis som alla andra.
& vi hittade inte, & jag fick damp.. Tur att min karl står ut med mig..

Sen kom vi fram iaf & har nu bestämmt oss för en soffa (tror jag).. haha..

Sen åkte vi till heron city & skämde bort oss lite, (eller rädda oss från att döda varnadra på vägen hem) & käka på pizza hut..
Säger bara det att det va typ den dåligaste servicen jag varit med om på länge!! Fick vänta hur länge som helst på bordsplacering för att dom stod & snacka med varandra, fick vänta hur länge som helst på att beställa, & när vi väl fick det så va han otrevlig & inte alls hjälpsam, sen fick vi in pizzan före förrätterna, fast jag dubbelkolla beställningen.. M.M!

Men men jag va hungrig & det va gott!

& nu idag så ska jag bege mig ut till farmor & va lite social & sen vid 16 ska jag & Eve åka till Sthlm & hämta ett vardagsrumsbord jag ska köpa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0