Vaaarmt!

Nu va denna arbetshelg över & det var dags för lite ledigt!
I Lördags åkte vi ju in till Uppsala en sväng, Danne & Jonas med så mötte vi upp Stefan & Björne..
Efter lite velande begav vi oss till Västerås & power meet lite spontant, mötte upp Bim,Matte,Madde,Fredde,Eve,Sandra,Adde & Adde =)
Mycket trevligt men åkte hem ganska tidigt då det nalkades jobb för dom flesta av oss..

Söndagen spenderades på jobbet & sen ut till mamma & pappa en sväng för lite bad..

Igår vart det också lite jobb.. 7-15, sen möta upp Eve för att åka ner till form där det skulle tapetseras..

Sen vart det hem till kimpen för vin på altanen & massa trevligt snack! hur mycigt som helst, sen kom även Mickis.. =)

Idag har vi varit på Brunnby, sjukt blåsigt & jag var sjuukt blek mot alla små äckel som legat på stranden hela veckan..

Ikväll har jag inget planerat men imorgon åker nog jag & kimpen in till Frieda & ska köra en stockholms kväll! Mycket trevligt.. Nu ska jag lägga mig i sängen & dö en stund!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0