Packa,packa,packa..

Japp så ser det ut för mig just nu..
Åker ju till landet inatt/imorgon bitti..

Så nu letar jag musik så vi kan bränna lite nya skivor..

Thomas tog min pärla till jobbet så han kan vara snäll & tvätta & städa & kolla allt under den lilla motorhuven..
Så jag ska snart ut till farmor en sväng sen ska jag till jobbet, så jag får ta racer volvon & dunka musik & gasa.. Haha..

Gårdagen spenderades hela dagen hos kimpen..
Fört fixades inför Bellsan barnkalas.. Jag fick huvudvärk! Haha.. Men söta är dom..
Sen vart det släkt fika & mer paket öppnande..

Sen grillade vi där på kvällen,spelade musik & drack lite vitt..
Mysighetsfaktorn var hög!
Synd bara att det vart lite kyligt..

Sen trampade jag hem & Thomas körde hem bilen..

Nu måste jag verkligen packa det sista & åka..
Tänkte jag skulle försöka komma iväg till jobbet lite tidigare så jag kan försöka hitta en bikini..

Så nu kommer denna blogg va helt död under en vecka då vi åker till landet vid 3 nångång inatt..
& på landet finns det inge vatten eller el..

Ska bli såååå skönt att komma bort ifrån allt! Inge data eller tv.. NADA!
Vi ska bara va,äta gott,sola/bada, åka till liseberg,handla..

Ska försöka sno med min lillebrors system kamera så kanske kommer upp ltie fina bilder sen..

PUSS SÅ LÄNGE!!

Älskade Kim torsdag natt vid 2 nångång när vi fixade inför Bellsan kalas, bara några vinglas försenade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0