Minnen..

Kollat igenom lite bilder..

Minnena är så starka...

Mina hästar, saknar så enormt..

Dom har gjort så mycket för mig i livet, de är mycket pga av dom jag är den jag är idag..

Träfallets Aladdin: Min fina lilla bebis Ullis..
Han var inte gammal när han hastigt & lustigt kom till mitt liv, han hade funnits där ett tag men kommer aldrig glömma den dagen han blev min, tårar av hjärtesorg som snabbt blev livsglädjetårar..

Han var min bästa vän, ställde alltid upp för mig, var den snällaste varelsen på denna jord..
Vi hann kämpa oss igenom mycket under den faktiskt ganska korta tiden han va i mina ägor..
Den dagen du lämna mig tog du en del av mitt hjärta med dig, & jag hoppas den delen gör dig stark där du befinner dig idag..
Skulle kunna göra mycket för att få se in i dina snälla mjuka varma ögon igen..
Jag hoppas att våra vägar korsas igen älskling!

Jever:
Min lysande stjärna, du lös upp min & alla andras vardag, vart du än kom & vart du än gick fångade du allas uppmärksamhet, du var den vackraste & ståtligaste häst jag sett..
& du visste om det, så du blåste upp dig & visade dig snygg så fort vi kom till tävlingsplatsen..
Men du var alltid snäll & gjorde ditt bästa, lite för snäll jag får fortfarande ont i magen för att du ställde upp på slutet & jag inte förstod att du hade ont..
& att få se dig när du kom ut på terrängbanan, den bilden kommer aldrig lämna min näthinna..
Eller lyckan när du fick komma ut i valackhagen eller se ett hinder eller en stor äng..

Jag tänker på dig ofta min älskade vän, & önskan att du hade kunnat få vara kvar i mitt liv & må bra är så stor att den knappt får plats i min kropp..

Jag önksar att jag kunde få komma upp till dig i himmlen & hälsa på, & få klia ditt stoa huvud som du tyckte så mycket om..

Det var det bästa för dig älskling, hata mig inte för det..


Och alla andra underbara hästar som lämnat ett spår i mitt hjärta..

Fredriksbergs Julia:


Pure Brizard:

Bingo:

Liverpool:



Pyramus:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0