Jobb,jobb & åter jobb

Ja så ser livet ut för tillfället..

Efter att jobbat på form 8-14.30 begav jag mig till Maxi för att jobba 15-22 i lördags..
Va inte mycket till människa efter det så vart sängen i hyffsad tid..

Spontana Thomas drog iväg med några kompisar =)
Vakna inte ens när han kom hem..

Kl 05.30 på Söndag morgon, va bara & kravla sig upp & bege sig till Maxi för lite jobb, va en väldigt lugn dag & när jag slutat så handlade jag lite, presenter till bellsan & mat mm till Leia..

Sen vart det en sväng till Farmor =)

Sen hem för lite grillning, kim,danne & nyklippta bellsan va där =)

Vart även en sväng till uppsala för lite glass..

Nu sitter jag nere på form..
Dags att jobba lite idag med, dock hade jag ju sov morgon..
Bästa på länge, blir nog till att bråka lite med löpbandet efter jobbet & sen kanske lite bad med Leia & hjärtat?
Vi får se..

Nu är det bara jobb denna vecka, kalas för Bella på fredag lite jobb i helgen sen åker vi till landet på söndag, ska bli riktigt riktigt skönt!!

Får se om jag hinner dimpa ner arslet vi datan nån dag mellan jobb passet.
Annars: ut & njut i solen ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0