Jag ska nog ge upp detta..

Har ju verkligen igen tid över för att blogg längre..
Men ska skriva av mig lite..

Stockholmskvällen var trevlig, åkte & träffa trggvy gul,åt kina, satt på balkongen & drack, prata & rökte vattenpipa, tog en taxi sent till medborgarplatsen, drack & dansa, donken, taxi, efterfest, sova kl 9 på morgonen med kim i tvåsittssoffa, åka hem med lite omvägar.. Lugn kväll..

Idag har vi (jag,thomas,danne,kim,wickan,bella,ingrid & göran) vart på furuvik.. Kan summera hela dagen med super mysigt! (djur,karuseller,bad,picknick & trevligtsällskap)

Nu har vi suttit ute på altanen & grillat & druckit lite.. Super mysigt..
Men nu ska jag allt hoppa i säng för imorgon ska det jobbas (8:30-14:30 på form & sen 15-22 på maxi)
KUL!! ICKE!!

Sov gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0