Hur man dödar tid?

Ja kan inte nån förklara det för mig?
Jag brukar ju alltid göra allt för att få ihop min tid, så jag är inte så hajj på att ta död på tid..

Jag sitter nämligen på jobbet nu, & det är huuur lungt som helst..
Har vikt handdukar, städat & donat, läst inredningstidningar, ögnat igenom massa bloggar..
Men men inte allt för länge kvar tills vi stänger, då ska jag bege mig in till Uppsala med mamma. Hon ville ha shopping sällskap..

Var ut dit imorse & provsmakade nya kaffet & snacka lite skit..

Nu ska jag väl hitta nå vettigt & göra..

& grattis till alla er som får helg idag, eller ännu bättre: semester!
Fy för jobba hela helgen =(

Men men nu ska jag sluta skriva, kände lite för mycket negativ stämmning över detta inlägg!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0