hur kan tiden springa ifrån mig jämt?

Jaha tiden har som sagt bara flugit iväg..
En kort sammanfattning av min helg ska jag hinna med innan jag hoppar i säng..

I fredags efter jobbet åkte jag ut till Eve, vi åt ost & kex & massa gott & drack lite & satt uppe & snacka skit.
Hur mysigt som helst! Vi måste göra det oftare bara!
Sov över där & lördag morgon begav vi oss till Västerås & kollade på Danne som tävlade i Fitness Five, mycket kul =) Sen åt vi även lite kina mat & gick en snabbis på marknaden.

Lördag kväll spenderades ute hos mamma & pappa med lite folk, Åsa,Kenneth,Wickan,Dessi,Axel,Kim,Danne,Thomas & Bella..
Vi hade jätte trevligt med grillning & alkohol & satt uppe & spelade spel, galen panna bla. Shit vad kul det var..
Badade även där tidigare på dagen, skaapligt kallt det var i poolen..

Idag åkte jag ut till mamma & pappa igen & hjälpte Dessi att ordna lite picknick, sen begav vi oss till Haga parken i Solna & firade Axels 3 års dag (känns som det bara var ett tag sen jag va & hälsade på dom på BB).
Det var hur mysigt som helst =)

Nu på kvällen begav vi (Jag,Thomas,Mamma,Pappa & Kevin) oss in till Uppsala & satte oss på Riverside & åt god mat..
Sen spelade vi även mini golf,Jag förlorade som vanligt ;P

Sen vart det en sväng till Media Markt & träffa lite folk =)

Nu ska jag kolla lite möbler & sen hoppa i säng, jobbar nu Måndag till Söndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0