Härlig dag!

Yes, nu är jag hemma en sväng.
Gick upp med Thomas imorse (nästan iaf,drog mig bara en liten stund)..

Åkte ut till Storvreta möbler, hade ju hittat ett bord jag ville ha som dom hade ute på annons, men när jag kommer dit så hade dom inte kvar det!? Utan glömt tagit bort annonsen, skapligt irriterande..

Så det vart en sväng till Sophie & Lukas.. =)
Vi fikade, busade med Lukas & sen begav vi oss till vårdcentralen..
Lukas har haft vattkoppor & fått en på knät som vart infekterad när han har krypit runt på den. Han var så snäll så..
Sen satte vi oss ute i gräset & bara va medans Lukas lekte runt för sig själv...

På hem vägen vart det förbi Fullerö handel en snabbis, tur att man inte hade så mycket pengar med sig för då hade jag nog gått lös!
Ganska skumt att man har bott ute i Storvreta men aldrig varit in där, men men jag hittade iaf en present till till mamma =)

Nu ska jag ner till jobbet, form idag, känns ganska värdelöst då jag börjar 18 & slutar 21.30..
Men men, sen blir det form imorgon & långhelg på Maxi i helgen..

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0