God middag?

Ja det känns som det..
Thomas & jag gick upp tidigt idag & åkte till västerås för att inhandla en sideboard, dom vi tänkte ha som tv möbel..
Dock köpte vi bara en men det blir nog en till när vi flyttar, beror på hur stort vardagsrummet är, har glömt bort..
Men vi ska dit nästa vecka & skriva papper..

Nu sitter jag & jagar lite mer möbler & en cykel! nån som vet vart man kan köpa?
Thomas ligger & sover i sängen & Leia lika så i sin säng..

Jag ska nog lägga mig & kolla på en film & vila, sen försöka & åka & bada med Leia innan jag drar till jobbet.
Thomas ska köra cross ikväll & efter jobebt åker jag ut till bästaste Evelina & dumpar mitt dagsköp.. (har inte plats för det hemma & eve har ju överdrivet mycket plats så jag handlar & dumpar allt där) ;D

Här är vad jag har hunnit köpt i dagarna:

Vardagsrums bord:


Tvmöbel/skåp för mediasaker:

Stort nyckelskåp med spegel:



Här är saker jag vill/ska köpa:

Bokhylla för dvd/prydnassaker:


Vitrinskåp till vardagsrummet:

Byrå till sovrummet:

Skänk till köket:

Tunna till leias mat:


Och så kom vi till det svåra, MATBORD.
Vilket är finast?


Detta med andra stolar dock..

SNÄLLA! HJÄLP!

Nu har vi precis gjort egna hamburgare & ska bege oss ner till Form =)

Hörs kanske efter jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0