God kväll!

Dagen började tidigt idag, usch..
Skulle ju börjat kl 10.30 egentligen men pga sjukdom så började jag kl 7 ist..

Tiden på jobbet gick snabbt idag, stundom var det mycket att göra, stundom väldigt lungt..
Lyckades matcha in både lunch rast & fika rast med mamma idag som fyller år, så vi åt en tårt bit..
Slutade vid 16.30 då jag begav mig hemåt för att hämta Leia & badkläder..

Åkte sen in till Uppsala för att beställa färg till våra högtalare som Eve ska måla, men när kvinnan började prata inne i butiken om ytor & färgblanding & lack/glans fattade jag nada, som tur var va Eve i närheten & kunde komma förbi & förklara & bestämma. Så nu är allt det klart, små högtalarna står ute hos Eve, bara dom två stora som vi kör ut innan vi åker till landet..

Sen hämtade jag iaf upp Thomas på jobbet & vi svängde förbi Subway & köpte med oss mackor & åkte ut till fjällnoras hundbad med Leia, har nog aldrig träffat en hund som älskar att bada så som hon..
Det va fint väder & det var en massa hundar där ute.. Mycket trevligt hade vi iaf =)

Nu har vi suttit ute på altanen & druckit smoothie & diskuterat lite vad som måste göras innan flytten & pratat om vad som måste stå med i kontraktet..

Nu ska jag ner & ta en kvällscigg & sen hoppa ner bredvid min sovande karl..
Jag börjar inte jobba för än kl 18 imorgon, & det blir mitt först pass på form på länge.. Sen midsommar tror jag..

Får se om det finns nått intressant att skriva imorgon, tror dock inte det..
Blir nog en lugn dag, kanske ska man bege sig ut till mammsen & provsmaka kaffet ur den nya kaffe maskinen hon fick i födelsedagspresent =)

Grattis på dig min älskade mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0