Efterlängtade regn!

Ja det va på tiden att det kom lite regn!

Gårdagen spenderades mestadels på jobbet, hem för lite tvättning & promenix med Leia..

Sen vart det upp till stallet med kimpen för en kvälls/nattritt..

Säger bara, ÅÅÅÅÅH vad det va mysigt!!
Shit! red lillis, han e så gudomligt fin!
Förstå att jag verkligen har hatat den där hästen!

Jag på lilleman iaf,kim på midori & wickan på söta lilla fräsen..
Red ut & jobbade lite på åkern..
Gud ibland fattar jag inte att jag har lagt av med hästarna.. Tack snälla snälla kim för lånet av lillis!
Sen vart det skumpa & jordgubbar uppe på smedstorp.. Luna hade ju nämligen sprungit premieloppet & kommit etta så det va man ju tvungen att fira! Lilla söta Luna..

Nu sitter jag iaf & dunkar musik & kollar bilder ute oss mamma & pappa..
Mamma är ju på Malta med moster från Norge.. (nej då jag är inte avis)..
Pappa är ju & spelar golf på masters & här även Björn & Lars från Norge med sig så jag är hund vakt åt Balder..
Han & Leia har varit ute & sprungit i skogen & nu ligger dom i soffan & sover tillsammans =)

Snart ska jag ner till vårdcentralen & ta min sista TBE spruta..
Jag fick ju borelia förra sommaren så kände att jag ville ta de..

Sen ikväll blir det lite jobb på form..
Sen hem & fixa det sista inför bellas kalas..
& börja packa inför landet!

Ha det så bra alla..

Lånat lillebrors kamera & tagit lite bilder på sötnosarna.. Vill ni se mer så får ni kolla FB..

       

& lite sommar bilder

        
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0