Chins & dips..

Bara jag som tycker att det låter som chips & dipp?
Kanske bara jag som har lite för mycket tid över till att tänka för tillfället.. haha.. uttråkad kanske det kallades..

Just nu sitter jag nere på jobbet & väntar på att tiden ska gå, för efter jobbet ska jag hoppa upp på cykeln & bika upp till kim för ett glas vin= niiiiiice..

Dagen har iaf spenderats i stan med kimpen, vi har handlat presenter till Bellsan, & allt som skulle has för tårtorna, dock hittade vi inte det Bella ville ha på en av sina tårtor, en prins som rider på en vit häst..
Inga krav den där ungen inte.. Haha..

Nu ska jag luta mig tillbaka & kolla på när min vackra blivande man tränar sina mukkler..

Imorgon? Jag tror jag ska jobba lite för ovanlighetens skull.. ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0