Stackars lilla blogg..

Men jag har ingen tid över för tillället!

För tillfället sitter jag på jobbet..

Det är väl vad jag har gjort dom senaste dagarna, jobbat,fixa,handla,packaaaa..

Hur kan man ha så mycket skit!?
Men det man inte har saknat kan man slänga!

Idag slutar jag halv två & ska då bege mig in till Uppsala för att gå på bolaget (Nej jag ska inte veckosupa)
Utan det ska köpas öl till familjen vi har fått låna flyttsläpet av..

Sen ska jag bege mig till flugger för att möta eve så vi kan köpa färg & tapetlim & spackel & allt va det heter..
För vi har bestämmt oss för att måla & tapetsera sovrummet på en gång iaf!

Sen ikväll hämtar jag nycklarna & imorgon går lasset!

Mer info kommer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en otroligt äcklig människa hoppas du BRINNER i helvetet om du ens kommer dit. Önskar dig all plåga genom ditt sketna liv. Horunge!

fyfan, din feta jävla padda! hur kan du ha mage att göra som du har gjort. SPOTTAR PÅ DIG, du är inte värd ett piss

2010-12-09 @ 10:00:15
Postat av: Kajsa

Mogen människa, fattar inte att folk orkar & dessutom inte vågar stå för det, patetiskt & idiotiskt...



Hoppas du inte tar åt dig jacqueline, finn ingen anleding tycker jag

2010-12-09 @ 13:09:21
Postat av: Anonym

Tyvärr Kajsa har denna anonyma person rätt i det hon/han skriver. Men inte ens dom VÄRSTA orden kan beskriva vad Jacqueline har gjort och orsakat. Hon ska kalla sig för bästa vän, men när vännen minst anar det så hoppar hon i säng med hennes sambo. Och inte nog med det, så smygträffas dom i flera veckors tid innan detta kommer fram. Hon har inte bara splittrat en familj utan också orsakat sin egen sambo smärta. Så jag anser att denna anonyma person har rätt i att kalla Jaqueline för vad som helst. Och om jag vore dig så skulle jag hålla mig långt borta från henne, för nästa gång kanske det är din tur att bli huggen i ryggen.

2010-12-10 @ 13:42:44
Postat av: Anonym

Bra skrivet av anonym person.Äntligen vågar någon skriva vad som händer inte bara tassa runt Fy Fan va Äcklig du är .Stackars din förra kille o den som du har nu men den du har nu är sjukt äcklig han med hur kan man bara göra en sån här sak som ni har gjort.Hur moget är det att hänga på Knivsta puben slänga pattarna på bardisken o be om Grädde Äckligt säger jag bara

hoppas att ni får ett bedrövligt liv

2010-12-10 @ 16:42:11
Postat av: Anonym

Det är olagligt att mobba en annan människa över internet eller via mobilen. I värsta fall kan man dömas till fängelse.



Den som mobbar online gör sig skyldig till lagbrott. Det kan handla om förtal, förolämpning, ofredande, sexuellt ofredande, olaga hot eller övergrepp i rättssak.



Om man blir avslöjad med att ha begått ett sådant brott är risken för åtal överhängande. Är man i åldern 15-18 år kan domen bli böter eller vård inom socialtjänsten plus skadestånd till den drabbade. Är man äldre än 18 år kan det i värsta fall bli fängelse



Tycker jag man kan tänka på innan man vräker ur sig en massa... Spelar ingen roll om det är sant eller inte!

2010-12-10 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0