Hem till verkligheten..

Veckan på landet har varit jätte bra med vi har bara haft regn & rusk inge sol alls =(
Det har hunnits med en del..

Sett varenda vrå & affär i ed,Liseberg med massa åk & skoj,Mora träsk i spöregn,Bowlat,nordbyns shoppingcenter,handlat massa fint till lägenheten,suttit ute vid lägerelden,grillat mashmellows i öppna spisen,spelat massa kort,ätit & druckit gott,spelat massa boll,kissat på utedass,varit på auktion & ropat in en jätte fin spegel,bakluckeloppis & massa massa mer..

Sen hemkomsten har jag inte haft mycket till en lugn stund, vi har skrivit papper till lägenheten, köpt massa mer saker till den. & jobbat.. För så ser våra liv ut just nu.. Jobb,jobb & endast jobb!

Men imorgon är Thomas ledig & jag jobbar kväll så imorgon ska vi hämta våran soffa,hämta mina saker hos mamma & pappa,hämta våra möbler & lämna dom stora högtalrna så min älskade Evelina kan måla dom åt oss..

& för stunden håller jag på att packa.. Denna vecka kommer endast bestå av packning & jobb så kommer nog inte att ha något vettigt att skriva..

Men nästa vecka bär det av & då ska ni få se på bilder & massa info!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0