Kallt om öronen!

Jahapp, då har jag precis kommit innanför dörren.
Har vart ut till farmor som sagt, jag & Leia åkte tåg dit så kom farmor & börje (farmor hund) & hämtade oss.
Sen plockade vi upp Evelina på vägen.
Väl "hemma" så vart vi hungriga så farmor lagade pannkakor åt oss. (hon gör VÄRLDENS godaste!)
Sen satt vi & funderade på vad vil skulle göra.
Det vart att vi tog farmors bil hem till evelinas mamma där hennes lillasyrra & hennes kille va. Åkte dit för att kolla på hans hund & låta Leia & han leka.
& Jocke som han heter måste bli av med sin hund..
& gissa vem som vart kär! SÅ kär!
Typ den snyggaste & gosigaste hunden jag träffat på länge!
Jacqueline vill ha!
Vet inte hur jag ska lägga upp det för Kalle bara :/
Men men det får vi se.. ska ta det med honom när han kommer hem (om jag är vaken)
Han ringde när jag va hos farmor & sa att han siktade på att va hemma till 12 men man vet aldrig när det blir.. Dom är ju som små barn när dom är ute & kör, kan aldrig sluta :P
Så vi gidk ut med hundarna ett tag. Leia va en liten bitch som inte tillät Boss att lukta på henne, då vart hon sur men hon skulle minsann lukta på honom, haha hon e bra rolig.
Sen gick vi in på ett dagis område där vi släppte dom & oj vad dom lekte, sprang & jagade varandra som idioter, & Boss hittade en boll som dom lekte med, så Leia kom ganska snabbt fram till att han gillade denna kille :P
Sen gick vi hem till dom & satt där ett tag & snackade skit,
Sen bar det av att åka tillbaka & lämna farmors bil, Adde kom & hämtade Evelina ganska snabbt sen så gick jag in & kollade till Kevin & hans polare som satt & spelade tv-spel.
Sem gick jag in & pratade med farmor. Vi snackade om vad för olika sorters bålar jag ska bjuda på på fredag..
Sen gick jag ner till bussen, som skulle gå 20:22 men gick typ 20:38 >.< Skit-lantis-bussar,
& väl på bussen så satt det en massa folk som gick nån årsklass under mig på Thunman, Gud vad dom va taggade på att gå ut iaf.. Dom satt & skrek (jag tror dom försökte sjung) som galningar.
Jaja hoppas dom hade kul,,
Så nu sitter jag här, har tömt diskmaskin & plockat in en ny.
& nu ska jag nog ta & spela lite Guitar hero tänkte jag (A)
Men vi hörs vet ja! haha
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0